درصورت هرگونه سوال می توانید از فرم روبرو از کارشناسان ما بپرسید.
سوالات مشتریان عزیز را در ادامه ببینید:
پاسخ : برای خرید ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان بوسیله پیامک و یا ایمیل در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
تیم پشتیبانی در زمان ساعات اداری ( از ساعت ۹ تا ۱۷ ) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد برای ما پیغام بگذارید و یا از طریق ارتباط با واتساپ به صورت مجازی با ما در ارتباط باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
بله، چنانچه می خواهید سفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود. در صورت عدم ارسال فاکتور فروش و یا کادو نمودن محصول لطفا در توضیحات ارسال این موارد ذکر شود.
پاسخ : بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
پاسخ : بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
پاسخ : دو روش وجود دارد.
1- وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
2- در قسمت بالای صفحه روی گزینه رهگیری مرسوله کلیک کرده با وارد کردن شماره سفارش و ایمیل مراحل سفارش را پیگیری کنید