قوانین و ضوابط فروشگاه

معرفی نقش ها
مطابق قانون تجارت الکترونیک وبه منظور شفاف سازی اطلاعات و برداشت مشترک از واژه‌های به کار رفته در توافقات ذیل الذکر، تعاریف کلمات مندرج در متن قوانین به شرح زیر تعریف می شوند.

1-1-فروشگاه: فروشگاه اینترنتی الکتروپژمان ( پژمان شاپ)  به عنوان فروشنده

2-1-سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی الکتروپژمان به آدرس https://epshop.ir

3-1-محتوای سایت: کلیه اطلاعات من‌جمله قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت

4-1-کاربر میهمان: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت شده باشد، کاربر میهمان تلقی می شود.

5-1-عضو: هر شخص حقیقی که بنا بر مشخصات هویتی قابل استناد به عضویت سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.(عضویت اشخاص حقوقی امکان پذیر نخواهد بود.)

6-1-مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

7-1-سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و با تکمیل فرآیند سفارش گذاری در سایت ، قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

اطلاعات شخصی
اطلاعات کاربری مشتری نزد فروشگاه محفوظ است. مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود کوشا باشد، مسئولیت کلیه فعالیت هایی که تحت حساب کاربری و رمز عبور وی انجام می‌گردد بر عهده مشتری است و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.
اطلاع رسانی
کلیه خبر رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره و پست الکترونیک مندرج در سایت ( 09199779709 - 09209779709 - 02122703406 - info@epshop.ir ) و هرگونه پیام تحت عنوان این فروشگاه از طریق شماره دیگر ، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی‌نماید.

مراحل ثبت سفارش و خرید

روش سفارس کالا

ثبت سفارش : با توجه به آنکه موجودی کالاهای سایت و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، هر محصول موجود و داشتن قیمت امکان خرید دارد و شامل هیچ تغییراتی نخواهد شد.

برای انجام خرید کالای موجود با قیمت مشخص شده دکمه اضافه به سبد را انتخاب می کنید. در صورتی که محصول دیگری نیاز دارید با گشتن در سایت محصولات مورد نر خود را در سبد قرار می دهید. به مرحله مشاهد سبد خرید و پرداخت بروید.

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه فروشگاه الکتروپژمان انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

بنابراین درج آدرس،شماره تماس‌های همراه و کدپستی دقیق توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کلیه عواقب مفقودی مرسوله برعهده مشتری می باشد .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش مندرج در پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از ما  افتخار است و تیم فروشگاه سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد.

حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه در شرایط خاص محفوظ است.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.

 از آنجا که الکتروپژمان یک وب ‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

 لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که سایت هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

روشهای پرداخت

کلیه مشتریان لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا از طریق درگاه های پیشنهادی ما پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان ثبت سقارش شده و در پروسه ارسال قرار گیرد.

شایان ذکر است طبق دستور بانک ملی در درگاه بانک ملی قبل از اتصال به درگاه شاپرک می بایست تایید مبلغ را کیکی کنید.

بدیهی است شماره سفارش برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

روشهای ارسال سفارش

سفارشات در تهران توسط پست، پیک  ارسال می گردد.

در شهرهای ایران، سفارش ها با پست ویا تیپاکس،  ارسال می گردند.

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا سایر روش ها و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد (کلیه محصولات بیمه می شوند)

بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود. 

ما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کنیم تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد

استرداد کالای معیوب

در زمان تحویل کالا به این نکات توجه کنید

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از باز کردن پک محصول خودداری نماید. در صورت باز شدن عودت پذیرفته نیست.

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به ما و شرکت حمل و نقل اطلاع نماید.

طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه، کالا مشمول قانون 7 روز تضمین تعمیر کالای معیوب می گردد.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.